? ??????????????Vibrant Swirls? ????? ?? ???Rating: 4.6 (61 Ratings)??16 Grabs Today. 17184 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Green Fumes? ????? ?? ???Rating: 4.3 (205 Ratings)??14 Grabs Today. 46291 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ?? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, November 4, 2008

perginye kesayanganku.....

hmm...mggu lepas aku menelefon ibuku menanyakn khabarnye...alhamdulillah sihat semuanye....syukur kerana Allah masih lg memberi ruang kepada kami untuk menikmati dan beramal di dunia ini.... lame juga aku berborak ngan mak...bertanyakn ape cerita di kampung ....dari soal mkn, kesihatan,duit,keselamatan dan yg paling penting niat aku adalah meminta restu kepada ibu utk hadapi paper pertama yg bakal aku akan hadapi esok harinye...
biasela restu ibu amat penting dalam mendapat keberkatan ilmu selain dari restu lecturer dan lain2...

stp kali aku telepon mak,,aku mmg x lupa utk bertanyakn hal berkaitan dgn 'something' yg aku sayang ni.....,,tp biasanye mak akn ckp sihat2 aje mereka,,gurau2,main2 and berkejar-kejaran antara satu sama len..
tetapi aku berasa amat terkejut dan sedih sekali sampai leh keluarkn airmata.....bile mak aku ckp yg sebahagian daripada mereka sudah tiada lg didunia ini....memang ketika itu walaupun 'something' ini x beri direct effect kt aku but as human yg sygkn makhluk Allah yg lain terasa amat sedih....mmg aku x sangka coz last aku lek umah aritu aku nmpk dorang sihat dan ceria sekali kecuali ad satu ni yg nmpk muram,x mau mkn smpi bdn pun susut sbb dmm...
tp mase aku nk blk umah sewa lek...aku tgk die da sihat,da mau mkn and kembali active blk,,huh lega hati aku,,,but yg x sedapnye masalh tu berjangkit plak kt yg len2 sampai ada yg x mau mkn and the day ms aku nk blik aku x nmpk pun muke yg satu ni....rupe2nye die menyorok bwh pokok bunge....nmpk sedih je mukenye....hai kesiannye....

tp mase aku tepon mak aku tu aku tanye pasal dorng ni....n mak aku cakap separuh dari dorang ni da 'mati'...arrrggghhh terkejut aku x sangka kucing aku yg bername kenit dan anknye belang da mati sbb sakit dmm....dan x berapa hari lps tu sekor lg mati iaitu kecik...nah sekarang ni cume tggl comel, and comot je yg still bertahan coz tompok pun mcm menhadapi masalah yg same....aduhai...x sempat nk tgk dorg mmbesar da mati...lpas ni kalo blk kg x dpt la nk men dgn mereka lg...kurg la seri dalam umah aku t...n i hope sekali yg masih ada akan terus bernyawa,,,dan kepada tompok segera la sembuh....huhu.....

p/s : da x best xd dorng...huhu

0 comments: