? ??????????????Vibrant Swirls? ????? ?? ???Rating: 4.6 (61 Ratings)??16 Grabs Today. 17184 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Green Fumes? ????? ?? ???Rating: 4.3 (205 Ratings)??14 Grabs Today. 46291 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ?? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, June 18, 2009

kasih abah...

salam...

hi....pagi semalam aku ngan mak aku pergi ke kubur arwah abah aku....
sayu hati ble nk melangkah masuk ke kawasan tu...da lame agaknye x dtg menziarah..
ble kenang2 blk da 23thn aku x pernah tgk wajah arwah abahku...
since aku baby lg arwah da pegi tinggalkn aku...ble aku besar sket aku just dpt tgk muke die kt gmbr je....

sedih,pilu dan sayu...ble tgk mak aku....redha dgn pemergiannya...
walaupun aku x pernah kenal erti kasih seorang abah tp aku bangga coz disebabkan arwah aku dapat rase hidup kt dunia ni...

aku x pernah ad kenangan hidup bersama arwah....sayangnye cume aku sorng2nye anak yg x pernah panggil gelaran abah selain daripada kakak2 ngan abg2 aku...
teringin rasenye nk panggil perkataan abah...

kalo abah masih hidup mst die gembira melihat kakak dan abgku da dapat teman hidup mereka...

xpe..walaupun arwah da xd lg...aku tao abah sayangkn aku..
abah da wat yg terbaik semasa hayatnye...
aku janji aku akan teruskn kehidupan walaupun tanpenye dgn hati yg tabah...
aku akan jage mak n my famili...


so, for those yg still ad abah,ayah,bapa, papa,abi,bapak....jagelah mereka,kasihkan mereka kerana tidak ada ayah yg tdk sayangkn anaknye....


to arwah abah:-....semoga roh mu dicucuri rahmat,semoga Allah tempatkn rohmu dikalangan para solihin....amin..


p/s:- selamat hari bapa...